parodontologie-heil-und-kostenplan-formular-krankenkasse-dentalna-poliklinika-breyer

Naše usluge

Parodontologija

Parodontologija je grana dentalne medicine koja se bavi bolesti parodonta (parodontitis/parodontoza/paredentoza) koja se kod nas najčešće zove bolest desni.

Parodont je sve ono što drži zub u ustima, a sastoji se od četiri strukture:zubnog mesa, kosti u kojoj se nalazi zub, ligamenta i cementa na površini zuba.

Kada nastupi upala tih struktura, dolazi do krvarenja i povlačenja zubnog mesa, razmicanja i širenja zuba, neugodnog zadaha iz usta te, kao krajnji stadij bolesti-klimanja i ispadanja zuba.
Ukoliko Vas zanima jeste li u rizičnoj skupini, kliknite na nas samotest te ukoliko imate više pozitivnih odgovora, naručite se za prvi pregled!

Prvi pregled

heil-und-kostenplan-krankenkasse-parodontologija-zubni-kamenac-dijagnostika-stomatološka-poliklinika-breyer

Prije Vašeg prvog pregleda potrebno je napraviti ortopantomogram (RTG snimka svih zuba gornje i donje čeljusti) što možete napraviti i kod nas u Poliklinici.

Na prvom pregledu, doktor će Vam počistiti zubni kamenac te napraviti dijagnostiku koja uključuje:

• fotografije početnog stanja zuba i zubnog mesa
  • kontrolu oralne higijene
  • mjerenje stupnja upale zubnog mesa (gingive)
  • mjerenje dubine parodontnih džepova
  • mjerenje recesija (koliko se povuklo zubno meso)

Nakon što Vas je doktor temeljito pregledao i proučio Vašu RTG snimklu (ortopantomogram), u razgovoru ćete dobiti detaljne informacije o sljedećem:

• što je parodontitis i što ga uzrokuje
  • prirodi i težini Vaše bolesti
  • vrsti i trajanju terapije
  • koja je Vaša uloga u kontroli same bolesti
  • upute o ispravnom načinu provođenja oralne higijene
  • cijeni terapije

Parodontološka terapija

parodontologija-estetska-stomatologija-zubni-kamenac-dijagnostika-dentalna-poliklinika-breyer

Nakon što doktor procijeni da je pacijent uspio primjeniti zadane upute o održavanju oralne higijene nastupa parodontološka terapija

• kiretaža džepova. U sklopu terapije, svaki pacijent dobiva određenu tekućinu kojom ispire usta, a po potrebi i antibiotik. Sama terapija sastoji se od 2 dolaska u razmaku najviše 48 sati u kojem doktor, pod anestezijom, temeljito čisti sve plohe zuba zahvaćene bolesti.
  • regenerativna terapija
  • resektivna terapija.

Redovite kontrole u toku terapije

parodontologija-stomatološka-poliklinika-breyer